Harta bibliotecilor

joi, 10 martie 2011

Versuri în premieră! 3



Inelul dalb
Paraschiva Burlacu



Din alb și roșu-am împletit
Fuioare de iubire,
Din inimă spre infinit
Inele de-mplinire.
În gândul meu le port mereu,
Ca pe o rugăciune,
Și țes inele-n drumul meu
Cu drag și-nțelepciune.
Cu firul alb îmi luminez
Cărarea prea îngustă,
Cu firul roșu îmi pictez
O inimă robustă.
Și tot țesând, mă joc cu soarta,
În roșu și în alb,
Atât cât se învârte roata
Pân” la inelul dalb.





Femeia, poveste eternă
Paraschiva Burlacu

A fi femeie înseamnă a iubi,
A fi femeie înseamnă a dărui,
A fi femeie cunoști și împlinirea,
A fi femeie împarți și gingășia.
Ca florile femeile-nfloresc,
Cu ele toți bărbații se mândresc.
Ca stelele femeile lucesc
Iubiri frumoase în ele dăinuiesc.
În ochii de femeie vezi dragoste sau ură,
Pe buze calde daruri în sărutări se-adună.
În inima femeii se-ascund dureri nespuse
Căci focul ce o arde sunt ca și răni neunse.
În mintea ei, femeia, balanța ocrotește,
În orice-mprejurare cu tact o folosește.
Cu trupul mlădios își duce trena vieții
Luptând meticulos la îmblânzirea sorții.
Gustând din fructul dulce al dragostei perene
Femeia-i mamaă bună și bunătate cerne.
Copiii ei sunt flori, copiii ei sunt stele
Și orice mamă bună se bucură-n tăcere.
De-i tristă, fericită o mamă sau femeie
Învârte liniștită în lacăte o cheie.
Cu ea deschide zile, cu ea încuie nopți
În sufletul femeii sunt mii și mii de porți.
Femeia te ridică spre piscuri până-n nori
Femeia te coboară, trezindu-te în zori.
Femeia-i mamă bună, de-i fată sau femeie
Cu ea începe ziua și tot cu ea se-ncheie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu